Markedets mest fleksible kontorleie!

Få kontoret du trenger, når du trenger det fra en dag i uken til flere år.

Vi leverer alt du trenger for at du kan konsentrere deg om din virksomhet. 

Tilgang til printer
WiFi
Møterom i forskjellige størrelser
Kaffeautomat
Renhold

Hva er inkludert i leien?
 

Våre lokaler er betydelig oppgradert og fremstår som helt nytt med moderne kontorfasiliteter 

  • Fiberbasert Internett samt trådløs tilgang i hele arealet på nesten 1 000 kvm

  • Kaffemaskiner

  • Tilgang til skannere, printere, kopimaskiner, brevvekt, makuleringsmaskin m.m.

  • Kjøkkenfasiliteter med kjøleskap og microbølgeovn m.m.

  • Moderne dusj og toalettfasiliteter (også rullestoltilpasset)

  • Heis 

  • Rengjøring

  • Dagsaktuelle aviser

  • Hyggelig sosial lounge for uformelle treff mellom leietagerne samt tilgang til TV

  • Bespisningsområde

  • Eget rom med massasjestol 

  • Stillerom

  • Fri bruk av møterom være seg små ”one 2 one” rom for mindre møter samt store møterom for opp til 12 personer

  • Elektronisk adgangskort (som også benyttes til printere)

  • Moderne kontormøbler (evt benytt egne møbler dersom ønskelig)

  • Strøm, varme og ventilasjon

  • Elektronisk informasjonstavle for oppdatering av løpende aktuelle aktiviteter i kontorhotellet samt for reservering av møterom m.m.

  • Postkasse 

Kontakt Eldar Sofienlund:

9302 0001/ eldar@mjoseneiendom.no

for priser og for avklaring av evt spørsmål.

© Mjøsen Eiendom AS  -  Myrveien 40, 1482 Nittedal -  org. nr. 989 289 330    

 

Kontakt: Daglig leder Eldar Sofienlund, tlf: 930 20 001, e-post: eldar@mjoseneiendom.no